Welkom bij Hyundai
Communicatie
Volgende >
< Vorige

De toekomst is digitaal ... ook voor Hyundai. We maken volop gebruik van mediakanalen als YouTube, Twitter, Instagram en LinkedIn. En inmiddels heeft Hyundai Nederland al meer dan 100.000 vrienden op Facebook.
Op YouTube is Hyundai Nederland al sinds 2009 aanwezig. Met uiteenlopende reportages ons eigen kanaal Hyundai TV geven we inkijk in de wereld van Hyundai.
De website www.hyundai.nl geldt als dé digitale entree van Hyundai in Nederland. Dankzij een fris kleurgebruik in combinatie met een moderne vormgeving is de website een overzichtelijke en uitnodigende omgeving waar de sitebezoeker zich prettig voelt.
Papier en digitaal
Twee keer per jaar verspreidt Hyundai iMotion, het officiële rijdersmagazine van Hyundai Nederland. Dat gebeurt in een oplage van 80.000 exemplaren onder Hyundai-rijders. Maar iMotion is er ook in digitale vorm. Dit onlinemagazine is actueel en interactief. Bezoekers kunnen direct reageren op artikelen. Behalve boeiende video’s, fascinerende reportages en de nieuwste gadgets presenteert iMotion filmbeelden en fotogalerijen van nieuwe modellen, sfeerreportages vanaf de beursvloer van grote autoshows en interviews met Hyundai-prominenten.
Behalve via iMotion communiceert Hyundai ook via diverse webblogs: voor de media (www.hyundaipers.nl), voor de zakelijke relaties (www.hyundai-business.nl) en voor de Hyundai-dealerorganisatie.
De website www.hyundai.nl geldt als dé digitale entree van Hyundai in Nederland. Dankzij een fris kleurgebruik in combinatie met een moderne vormgeving is de website een overzichtelijke en uitnodigende omgeving waar de sitebezoeker zich prettig voelt.
Papier en digitaal
Twee keer per jaar verspreidt Hyundai iMotion, het officiële rijdersmagazine van Hyundai Nederland. Dat gebeurt in een oplage van 80.000 exemplaren onder Hyundai-rijders. Maar iMotion is er ook in digitale vorm. Dit onlinemagazine is actueel en interactief. Bezoekers kunnen direct reageren op artikelen. Behalve boeiende video’s, fascinerende reportages en de nieuwste gadgets presenteert iMotion filmbeelden en fotogalerijen van nieuwe modellen, sfeerreportages vanaf de beursvloer van grote autoshows en interviews met Hyundai-prominenten.
Behalve via iMotion communiceert Hyundai ook via diverse webblogs: voor de media (www.hyundaipers.nl), voor de zakelijke relaties (www.hyundai-business.nl) en voor de Hyundai-dealerorganisatie.
Volgende >
< Vorige